luni, 2 noiembrie 2009

File de peste, in sos de smantana si coniac.






Timp de preparare:
40 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
2 fileuri mari.
300 gr smantana.
3 linguri de coniac.
3 linguri mustar(pentru uns feliile de peste).
1 lingura mustar frantuzesc(pentru sos).
2 linguri de unt pentru prajit.
3 linguri de sos de rosii(pomodoro)
1 lingurita amestec de plante(menta,maghiran,plante aromatice,mix de plante uscate,etc,etc).
sare,piper si alte condimente dupa preferinte.

Mod de preparare:
Se spala bine fileurile, se portioneaza,le dam cu mustar si sare,piper le punem pe o farfurie.Incingem 2 linguri de unt in tigaie de teflon si apoi adaugam feliile de file pentru prajit(eu le-am prajit cam 1 minut pe o parte si 1 minut pe partea cealalta).Le scoatem si le punem intr-o tava de yenna peste care adaugam pe fiecare felie cate un strop de mustar frantuzesc din bobite.Sosul din tigaie il facem separat ca sa nu zdrobim fileurile de peste.Adaugam 300 gr smantana si 3 linguri de coniac,3 linguri sos pomodoro si amestecam energic ca sa nu se prinda.Acest sos rezultat il pun peste, pestele din tava si bagam tava la cuptor pentru 10-15 minute.Aceasta reteta am testat-o dupa reteta''somon in sos'',eu nu am avut wiskey si am pus coniac,dar pot sa va spun ca a iesit un sos un deliciu.Alaturi de peste am avut garnitura piure de spanac cu un ochi de ou si mamaliguta.Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu