duminică, 8 noiembrie 2009

Pateuri cu nectarine.






Timp de preparare:
1 ora (complexitate redusa)

Ingrediente:
1 pachet foi de aluat
5 nectarine mari si coapte.
sucul de la 1/2 lamaie.
3 lingurite zahar brun.
pentru uns pe deasupra:
lapte.
zahar brun.
albus de ou.

Mod de preparare:
Mai intai pregatim nectarinele,se spala,se cojesc,se taie cubulete cat mai mici.Le punem intr-un castron,peste care adaugam,zeama de lamaie,zaharul brun si le lasam sa -si lase zeama.Punem aluatul pe masa,unde in prealabil am cernut niste faina.Dupa ce am intins aluatul cu sucitorul,venim cu un pahar si decupam formele dorite.Luam cu lingurita din umplutura care am scurs-o si punem pe cerculetul decupat din aluat,inchidem cu ajutorul degetelor,punem pe masa si cu o furculita,apasam pe marginea pateului(ca si cum am stanta cerculetul,pentru inchidere).Pe deasupra intzepam cu furculita ca sa iasa aerul si sa nu se desfaca pliul pateului in cuptor.Se ung cu lapte si apoi cu albus si pe o parte si pe cealalta parte se pun in tava in care am pus deja pergament.Le dam la cuptor pentru 25-30 minute.Sunt un deliciu atat calde, cat si reci.Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu