duminică, 8 noiembrie 2009

Chocolatte banana cakes.






Timp de preparare:
1 ora si 20 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Pentru blat:
112 g ciocolata rupta bucatele (o tableta + 2patratele).
60 g unt .
1 cana si jumatate de faina.
100 g zahar.
2 lingurite ness.
2 lingurite praf de copt.
un praf de sare.
250 ml iaurt.
2 banane mari,una pasata,pntru umplutura si una pentru ornat prajitura.
2 oua.
Pentru glazura avem nevoie de:
100 ml frisca lichida(hulala).
112 g ciocolata rupta bucatele.
1 plic fistic maruntit, pentru ornament.


Mod de preparare:
Topim untul si ciocolata.
Intr-un alt vas se amesteca faina, zaharul, nessul, praful de copt si sarea. Se adauga iaurtul, banana pasata, ouale si se mixeaza putin. Se adauga amestecul de ciocolata cu unt si se omogenizeaza.
Se toarna aluatul intr-o tava (20/30cm) tapetata cu hartie de copt si se coace in cuptorul preincalzit la 180 grade timp de aproximativ 40 de minute. Se verifica daca este gata cu o scobitoare.
Pentru glazura, se infierbanta frisca pana aproape de punctul de fierbere. Se ia de pe foc, se adauga ciocolata si se amesteca pana la omogenizare. Se raceste pana la temperatura camerei si se toarna pe prajitura.Se da la rece pentru o ora.Aceasta reteta am luat-o de pe site-ul gustos.ro.Pe site-ul gustos.ro este un pic mai deschisa la culoare,eu am folosit mai multa ciocolata si de aceea este mai inchisa, iar in plus am adaugat cateva bobite de fistic maruntit.Este o prajitura foarte delicioasa,dar eu as pune mai multe banane pe viitor.Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu