duminică, 1 noiembrie 2009

Copanele, cu garnitura de dovleac.






Ingrediente:
5 copanele.
1 kg dovleac galben.
200 ml ulei de palmier nehidrogenat.
5-7 cepe mici rosii.
5-6 catei de usturoi.
sare,piper proaspat macinat,un praf de menta.
Mod de preparare:
Pregatim mai intai copanelele pe care le vom praji in putin ulei de palmier(nehidrogenat).Taiem cepele,usturoiul taiat feliute mici pe care le vom calii in putin ulei,adaugam si dovleacul curatat si tocat,punem si 3-4 linguri de bulion si amestecam incontinuu,ca sa nu cumva sa se prinda.Toate aceste ingrediente pe care le-am calit le punem intr-o tava peste care adaugam copanelele si bagam tava la cuptor pentru 30 minute.Pofta buna !!!

3 comentarii:

  1. Carmen, e a cincea oara cand scriu mesajul asta. Daca nici acum nu reusesc nu mai intru pe nici un blog. Am vazut ca la Anastasia e mai simplu. Vroiam sa-ti spun ca imi place tot ce gatesti tu, iar reteta asta e o dovada ca nu ma insel. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne ce o avea blogg-ul meu de nu poate toata lumea sa vina?Multe fete se plang de aceasta situatie,dar fetelor nici eu nu pot sa intru pe alt blogg.Ceva se intampla,dar chiar nu pot sa-mi dau seama ce?

    RăspundețiȘtergere