miercuri, 3 martie 2010

Guguluf in doua culori ornat cu ciocolata.






Timp de preparare:
1 ora si 10 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
Ingrediente:
280 gr faina.
280 gr unt.
280 gr zahar.
8 oua.
2 plicuri zahar vanilat Dr Oetker.
1 praf de copt Dr Oetker.
3 linguri cu cacao.
Esenta de lamaie Dr Oetker.
200 gr ciocolata amara(pentru topit)

Mod de preparare: Mod de preparare.
Se freaca bine untul cu zaharul pana devine ca o spuma.Untul trebuie scos din timp,in momentul cand incepem sa pregatim coca el trebuie sa fie foarte moale ca sa se poata amesteca bine cu zaharul.Adaugam cate un galbenus pe rand si amestecam cu mixerul dupa fiecare galbenus.Separat batem cu mixerul albusurile cu un praf de sare,la urma adaugand si putin zahar.Dupa ce am batut bine albusurile spuma si s-au intarit,adaugam incet compozitia peste galbenusuri ,zahar si unt,amestecand cu o paleta de lemn de jos in sus.La urma adaugam si esenta de lamaie si faina amestecata cu praful de copt.Jumatate din compozitie o lasam alba si jumatate o amestecam cu 3 linguri de cacao.Eu am pus in tava mai intai pe cea alba si la urma am venit cu cea mai inchisa la culoare.Mentionez ca am avut si 6 forme din ceramica,pe care le-am umplut cu aceasta compozitie,forma mea de guguluf fiind un pic mai mica mi-a ramas compozitie.Le dam la cuptor,pentu cel putin 40 sau 45 de minute.Vom face testul cu scobitoarea ca sa vedem daca s-a copt bine.Lasam in cuptor sa se raceasca si apoi venim cu ciocolata pe deasupra,pe care am topit-o la bein- marie si ornam guguluful.Pofta buna !!!

4 comentarii:

  1. Carmen si de data asta totul este la superlativ..............felicitarile mele!
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce imi place baia de ciocolata! LA mine a devenit truc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Carmen iti doresc o primavara frumoasa si iti ofer cateva premii, te astept pe blogul meu sa le ridici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Un adevarat deliciu!merita incercat!

    RăspundețiȘtergere