marți, 9 martie 2010

File de crap cu sos salsa si ciuperci.






Timp de preparare:
1 ora si 10 minute (complexitate redusa)

Ingrediente:
4 bucati de file(fara oase si fara piele.
1 kg ciuperci champignion.
300 gr cascaval ras(pentru umplut ciupercile).
1 cescuta vin alb.
2 sau 3 linguri ulei de masline extravirgin.
1 cutie rosii in bulion de la Pomodore(bucati de rosii in sos).
1 legatura patrunjel mare.
1 ardei gras rosu.
condimente:sare, piper roz boabe macinat,tarhon uscat,rozmarin uscat,nucsoara,chilli,un varf de cutit de zahar brun.

Mod de preparare: Mod de preparare:
Fileul de crap se spala si se pune intr-o tava de yena.Pestele il dam bine cu ulei de masline extravirgin,adaugam si cescuta de vin alb,apoi punem ce condimente ne plac mai mult.Eu am pus un praf de sare,un praf de piper roz care este mai putin iute,un praf de nucsoara,rozmarin si tarhon verde uscat.Bagam tava la cuptor,pe care o acoperim cu o folie de aluminiu.De obicei eu tin tava cam 30 de minute,dar de data aceasta pentru ca am avut un crap mai gros,l-am tinut 40 de minute si bineinteles ca l-am verificat dupa 25 de minute,sa vad daca mijlocul este facut.Separat am curatat ciupercile,le-am umplut cu cascaval ras si le-am introdus la cuptor pentru 30 de minute.Sosul de salsa l-am preparat astfel:am tocat cat se poate de marunt patrunjelul si l-am amestecat cu ardeiul rosu taiat feliute subtiri.Am lasat patrunjelul si ardeiul gras rosu sa se intrepatrunda cu sarea si ce condimente mai dorim,chilly,piper roz macinat,rozmarin,un varf de lingurita de zahar brun si tarhon uscat.Le lasam cam 15-20 de minute,dupa care adaugam si sosul de rosii si le amestecam bine sa se intrepatrunda.Este un sos foarte bun si merge cu pestele de minune.La acest minunat fel de peste, cu sos salsa merge si un pahar de cidru de mere.Pofta buna !!!

3 comentarii:

  1. PUP,
    Premii frumoase te asteapta la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. arata grozav.nam asociat niciodata pestele cu ciuperci

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesanta reteta.cred ca satisface si poftele celor mai mofturosi.drept urmare trebuie sa o testez pe sotul meu.o zi minunata iti doresc

    RăspundețiȘtergere