marți, 23 martie 2010

Mancare de castraveti acrii cu rasol de porc.







1 kg castraveti murati.
1 kg rasol alb de porc(2 rasoale).
2 cepe rosii.
4 ardei copti rosii.
3 sau 4 linguri ulei de masline extravirgin(depinde si de cantitatea pe care o avem).
sare,piper roz macinat,tarhon uscat,rozmarin uscat,un praf de nucsoara.
Mod de preparare.
Desaram castraveti.Se vor taia in patru si ii vom pune intr-o craticioara cu apa la desarat pentru cel putin 2 ore.Tocam ceapa rosie cat mai marunt.Tocam ardeiul copt in fasiute mici.Cum il scot din congelator il toc imediat,deoarece se toaca mai bine cand este congelat.Pun ceapa la calit pentru 2 minute,in 3 sau 4 linguri de ulei de masline extravirgin si apoi adaug ardeiul copt,care isi mai lasa apa din el.Adaugam peste cateva minute si carnea taiata in cubulete.Punem un pahar de apa si un capac si le lasam sa fiarba la foc molcom,cel putin 45 de minute.Asezonam cu ce condimente ne plac mai mult,eu am pus:sare,piper roz macinat,un praf de tarhon,un praf de nucsoara,un praf de rozmarin.Ca sa nu se prinda eu pun o plita din fonta,sub cratita sau putem sa bagam cratita la cuptor,pentru cel putin 45 sau 50 de minute.Carnea de porc fiind rasol se v-a fierbe imediat.Pentru decor am pus cateva frunze verzi de ceapa verde.Aceasta mancarica am facut-o cu mai mult sos deoarece,unul din baietii mei este foarte incantat de aceasta mancare si o mananca cu mai mult sos si paine calda.Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu