joi, 11 martie 2010

Aripioare de pui,pulpa de porc cu garnitura de cartofi la tava.






Ingrediente:
1 casoleta de aripioare de pui.
3 bucati de pulpa de porc.
1 kg cartofi de salata de la Carrefour.
100 ml ulei de masline extravirgin.
50 ml vin alb.
1 cm de ghimbir ras.
sare,legume uscate,boia de ardei dulce,tarhon,rozmarin.
Mod de preparare:
Spalam si curatam bine aripioarele de pui,apoi le dam cu ulei de masline extravirgin.Pun in palma ulei si le ung pe rand.Vom face un amestec de condimente din:sare,boaia de ardei dulce,tarhon uscat,rozmarin uscat,1 cm de ghimbir proaspat ras(eu il pun in presa de usturoi).Cu acest amestec ungem,omogenizam bine pe toate partile,toata carnea(aripioare si pulpa de porc) dupa care le punem in tava de yena si vom turna pe deasupra 50 ml vin alb.Bagam tava la cuptor,acoperita cu folie de aluminiu cam 40-45 de minute.Eu verific daca este gata si daca este nevoie lasam tava in cuptor inca 10 minute.Curatam cartofii ii taiem in patru,ii ungem cu ulei si condimente si bagam tava la cuptor pentru 60 de minute,acoperita cu folie de aluminiu.Dupa ce am pus in tava cartofii pun 2 linguri de ulei de masline,bag mana in tava si ii ung pe toate partile,ca sa-i omogenizez bine si apoi adaug condimentele si iar ii framant ca sa se prinda condimentele pe toate partile.Eu pun amandoua tavile de yena la cuptor odata.Sus pun tava de aragaz cu tava yena in care am pus carnea,deoarece tava este mai mica de inaltime si merge pe primul rand.Pe gratarul aragazului pun tava cu cartofi.Cand sunt gata ornam platourile dupa preferintele si gusturile noastre.Va garantez ca au fost super delicioase,atat carnea cat si garnitura de cartofi.Carnea a fost la fel de buna si cand am facut ciocanele de pui in punga magica de la Knorr,au avut acelasi gust.Pofta buna !!!

2 comentarii:

  1. Gustoasa reteta.am vazut-o si pe gustos si acolo ai pozat si salata.parea a fi ceva gen bok choi.ce era si de unde ai luat-o?ca nu cred ca era andiva.

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut reteta si pe gustos.cred ca chiar e gustoasa.dar tot acoloam vazut ca ai pozat salata din care ai facut salatele alea din castronas.parca ar semana cu bok choi,sau ma insel eu? daca e asa,de unde le-ai luat?

    RăspundețiȘtergere