joi, 25 martie 2010

Compot de gutui, cu biscuiti de cacao si scortisoara.






3 gutui mari.
300 gr zahar brun.
7-8 biscuiti de cacao cu scortisoara.
1 baton de scortisoara.
2 pliculete de zahar vanilat Dr Oetker.
esenta de vanilie de la Dr Oetker.
1 lamaie.

Mod de preparare: Curatam gutuile de coaja si de samburi,le spalam bine si le punem in apa la fiert.Dupa ce s-au fiert punem zaharul,plus pliculetele de zahar vanilat.Fiecare este liber sa-si puna zahar cat doreste.Eu am pus 300 gr pentru ca am facut intr-o craticioara mai mica.La urma dupa ce s-a fiert adaug si cateva feliute de lamaie si esenta de vanilie.In cana in care servesc compotul pun si un baton de scortisoara ca sa-i dea gust si miros.Mentionez ca nu il pun la fiert,deoarece se amaraste compotul.Acest compot merge servit dimineata,alaturi de cativa biscuiti de cacao cu scortisoara.Pofta buna !!!

3 comentarii:

  1. Imi place tare mult acest compot..........este foarte aromat.
    Te pup ,Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga carmen,am incercat sa intru sa fac comentariu aici la tine,dar mi-a fost imposibil.acuma nu stiu din ce cauza ,dar pur si simplu se bloca totul.vroiam sa-ti spun ca te asteapta un buchet de flori de florii si un premiu.
    spor la treaba !

    RăspundețiȘtergere
  3. Invierea Domnului sa va aduca armonie in casa si in gand, impacare si regasirea intelepciunii in sanul familiei. Hristos a inviat!

    RăspundețiȘtergere