joi, 22 aprilie 2010

File de salau cu paste barilla.,






3 bucati mari de file de salau.
50 gr unt.
1 cutie barilla(Mezze Penne Tricolore).
1 borcan sos grecesc Uncle Ben's.
Sare,piper roz proaspat macinat,boia de ardei dulce,un praf de tarhon uscat,un praf de rozmarin si patrunjel verde din dotare.
Spalam fileul de salau si apoi il vom pune pe servetele absorbante sa se scurga de surplusul de apa.Pregatim o tigaie de teflon cu 50 gr de unt,in care vom praji fileul.Fileul se prajeste in unt cate 2 minute pe fiecare parte.Dupa ce l-am prajit il vom pune pe servetele absorbante ca sa se scurga bine surplusul de unt.Separat punem o craticioara cu apa la fiert pentru a fierbe pastele barilla,in care am adaugat si un cubulet de unt.Fileul de salau l-am asezonat cu condimente:sare,piper roz proaspat macinat,un praf de tarhon si un praf de rozmarin.Garnitura la acest fileu de salau, am avut penne de la barilla,peste care fiecare a pus si sos grecesc special pentru peste,un sos cu legume.Aceasta reteta am luat-o de pe '''Euforia tv''',dar am mai adaugat la ea si garnitura de penne.Pe deasupra am pus si patrunjel verde din ghiveciul meu personal.Am luat seminte de la Carrefour,mi-am plantat in ghivece si am verdeturi de toate felurile.Pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu